• webbanner
  • soufli1a
  • Didymoteicho2a
  • orestiada
  • orestiada2a
  • Didymoteicho
  • alexandroupolis
  • alexandroupolis
  • soufli
  • orestiada
  • alexandroupolis
  • Αρχική
  • Νέα
  • «Ανέκδοτο» η σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολη - Κομοτηνή - Ξάνθη

«Ανέκδοτο» η σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολη - Κομοτηνή - Ξάνθη

christos giordamlis1

Δυσβάσταχτο το μεταφορικό κόστος για τις επιχειρήσεις της Θράκης, παρατηρεί ο πρόεδρος του Δικτύου Συνδέσμων Βιοτεχνιών & Βιομηχανιών ΑΜΘ

Καθόλου δεν χαρίστηκε στην πολιτεία, με αφορμή τις ενέργειες γύρω από το λιμάνι Αλεξανδρούπολης, τον σιδηρόδρομο της Θράκης και το μεταφορικό κόστος των επιχειρήσεων, ο Χρήστος Γιορδαμλής μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm και τον Δήμο Μπακιρτζάκη.

Σχολιάζοντας την πρόσφατη εξαγγελία Μητσοτάκη, ότι το Λιμάνι Αλεξανδρούπολης παραμένει στην κυριότητα του δημοσίου, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών & Βιοτεχνιών Έβρου, καθώς και του Δικτύου Συνδέσμων Βιοτεχνιών & Βιομηχανιών ΑΜΘ, σημείωσε: «αυτό που είναι φανερό είναι ότι υπάρχει απουσία γενικότερου σχεδιασμού, ο οποίος να είναι ρεαλιστικός και κοντά στις ανάγκες της Θράκης».

 
Από το λιμάνι στον σιδηρόδρομο

Η κριτική του αναφορικά με την κατάσταση του λιμανιού ήταν έντονη κι έδεσε με το αντίστοιχο σχόλιο ως προς τη σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ξάνθη, στην οποία είδαμε μετά από χρόνια ξανά τρένα, αλλά μόνο απογεύματα, μόνο καθημερινές και μόνο εντός Θράκης.

«Το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης σήμερα υπολειτουργεί και δεν παίζει το ρόλο που θα έπρεπε να παίξει. Η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολης-Κομοτηνής-Ξάνθης, διασυνδεδεμένη με τη Θεσσαλονίκη είναι το ανέκδοτο της περιοχής. Ο σχεδιασμός της πολιτείας φτάνει μέχρι τους Τοξότες και η γραμμή Αλεξανδρούπολης-Τοξότες σήμερα είναι παρατημένη, υπολειτουργεί και δεν είναι στις προτεραιότητες της πολιτείας» δήλωσε αναλυτικά.

Η περιοχή να διεκδικήσει… τα βασικά

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Βιομηχανιών & Βιοτεχνιών Έβρου, καθώς και του Δικτύου Συνδέσμων Βιοτεχνιών & Βιομηχανιών ΑΜΘ η περιοχή πρέπει να διεκδικήσει…τα βασικά.

«Η περιοχή θα πρέπει να αντιδράσει πιο έντονα, ζητώντας αυτές οι βασικές υποδομές να είναι διαθέσιμες σε όλους τους πολίτες, στις επιχειρήσεις της περιοχής και να λειτουργούν προς όφελος αυτών με ανταγωνιστικό κόστος λειτουργίας. Αυτό λέει η λογική και πρέπει να διεκδικήσουμε όλοι από την περιφερειακή και κεντρική διοίκηση» δήλωσε.

Για τις συζητήσεις αναφορικά με το μέλλον της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αυτές είναι σημαντικές και πρέπει να αξιοποιούμε αρκετό χρόνο να τις κάνουμε, ωστόσο πρέπει να επικεντρωνόμαστε και στο παρόν του τόπου, όπου βρίσκει τις ακριτικές επιχειρήσεις μπροστά σε ένα δυσβάσταχτο μεταφορικό κόστος. «Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει: από τη μία συζητούμε για την προοπτική της περιοχής κι από την άλλη στραγγαλίζεται η οικονομική ευμάρεια του τόπου, με δεδομένο ότι το ήδη μεγάλο μεταφορικό κόστος έχει γίνει δυσβάσταχτο» δήλωσε, παρατηρώντας πως υπάρχει σημαντικό ανταγωνιστικό μειονέκτημα της χώρας μας σε σύγκριση με τις αγορές όμορων χωρών, που έχουν χαμηλότερο κόστος ενέργειας και καυσίμων.

Για να ακούσετε ολόκληρη την συνέντευξη πατήστε εδώ:

https://soundcloud.com/87-5fm/prisma-electronics-sa?utm_source=clipboard&utm_campaign=wtshare&utm_medium=widget&utm_content=https%253A%252F%252Fsoundcloud.com%252F87-5fm%252Fprisma-electronics-sa

Πηγή: xronos.gr

Εκτύπωση Email